Проектні технології у ДНЗ
...Метод проектів – цільовий спосіб
ставитись до дітей таким чином,
щоб пробудити у них усе найкраще,
а потім дозволити їм повірити у
себе якомога сильніше.
В.Х.Кілпатрік
У пошуках упровадження ефективних інноваційних технологій у систему дошкільної освіти доцільно використовувати і метод проєктів, хоча він не є принципово новим явищем у сучасній практиці.
проєкт "Пташиний дивограй" вихователь Назарина С.О.
У межах роботи над проектом у ДНЗ необхідно враховувати вікові особливості дітей дошкільного віку, не ставити перед ними віддалені завдання, не вимагати охопити одночасно декілька напрямків діяльності. Але індивідуальні короткочасні проекти можуть бути об’ємними у певну систему – складні довгострокові проекти або програми. Специфікою проекту є його комплексний інтегрований характер (наприклад, взаємозв’язок екологічного виховання з естетичним, економічним вихованням; практична спрямованість, залучення дитини до творчої діяльності, організація взаємодії дитини з соціальним міським середовищем). Реалізація будь-якого проекту здійснюється в ігровій формі, залученням дітей до різних видів творчої та практично значущої діяльності, в безпосередньому контакті з різними об’єктами соціального середовища (екскурсії, зустрічі з людьми різних професій, ігри, практично корисні справи).
Проєкт "Хто,хто у рукавичці живе". Вихователь Скіба Т.В.
Самостійно дошкільник ще не здатний знайти відповіді на всі запитання, що його цікавлять, і в цьому йому допомагають педагоги. Вихователі використовують методи проблемного навчання, які містять питання, що розвивають логічне мислення, моделювання проблемних ситуацій, експериментально-дослідницьку діяльність, розв’язання кросвордів, головоломок.
Проєкт "Вишиванка, верба, калина - це символи України" вихователь Горох І.М.
Для закріплення отриманих знань, умінь і навичок використовуються комплексні, інтегровані тематичні заняття, де здійснюється взаємозв’язок із різних розділів програми (поєднуються різноманітні види діяльності).
Коментарi