Проектні технології у ДНЗ

...Метод проектів – цільовий спосіб
ставитись до дітей таким чином,
щоб пробудити у них усе найкраще,
а потім дозволити їм повірити у
себе якомога сильніше.
В.Х.Кілпатрік

У пошуках упровадження ефективних інноваційних технологій у систему дошкільної освіти доцільно використовувати і метод проєктів, хоча він не є принципово новим явищем у сучасній практиці.

/Files/images/nnovats/IMG-00b19a3547210de45e8f97b85b985597-V.jpg/Files/images/nnovats/IMG-1a4d636f8718e7e397c4dbb19cb56200-V.jpg/Files/images/nnovats/IMG-b4ba32e5522ff1e998f518cad2954641-V.jpg/Files/images/nnovats/IMG-c01d851d8b2fb65f362d96ef5594c8ad-V.jpg проєкт "Пташиний дивограй" вихователь Назарина С.О.

У межах роботи над проектом у ДНЗ необхідно враховувати вікові особливості дітей дошкільного віку, не ставити перед ними віддалені завдання, не вимагати охопити одночасно декілька напрямків діяльності. Але індивідуальні короткочасні проекти можуть бути об’ємними у певну систему – складні довгострокові проекти або програми. Специфікою проекту є його комплексний інтегрований характер (наприклад, взаємозв’язок екологічного виховання з естетичним, економічним вихованням; практична спрямованість, залучення дитини до творчої діяльності, організація взаємодії дитини з соціальним міським середовищем). Реалізація будь-якого проекту здійснюється в ігровій формі, залученням дітей до різних видів творчої та практично значущої діяльності, в безпосередньому контакті з різними об’єктами соціального середовища (екскурсії, зустрічі з людьми різних професій, ігри, практично корисні справи).

/Files/images/nnovats/IMG-b94d27384a56ec4c1f122d21dbb971d8-V.jpg/Files/images/nnovats/IMG-049bf32de3138bda90379270a091b9de-V.jpg /Files/images/nnovats/IMG-c2f3f2a223a0e39a5ee41d9fce812099-V.jpg/Files/images/nnovats/IMG-589e076416a27c72b46d834ea2a11db8-V.jpg
Проєкт "Хто,хто у рукавичці живе". Вихователь Скіба Т.В.

Самостійно дошкільник ще не здатний знайти відповіді на всі запитання, що його цікавлять, і в цьому йому допомагають педагоги. Вихователі використовують методи проблемного навчання, які містять питання, що розвивають логічне мислення, моделювання проблемних ситуацій, експериментально-дослідницьку діяльність, розв’язання кросвордів, головоломок.


/Files/images/nnovats/IMG_20210329_220502_464.jpg/Files/images/nnovats/IMG_20210329_220513_367.jpg/Files/images/nnovats/IMG_20210329_220514_275.jpg/Files/images/nnovats/IMG_20210329_220516_342.jpg Проєкт "Вишиванка, верба, калина - це символи України" вихователь Горох І.М.

Для закріплення отриманих знань, умінь і навичок використовуються комплексні, інтегровані тематичні заняття, де здійснюється взаємозв’язок із різних розділів програми (поєднуються різноманітні види діяльності).

Кiлькiсть переглядiв: 348

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.