/Files/images/07368676.gif Інтернет - технологія Web-quest

Quest у перекладі з англійської мови - тривалий цілеспрямований пошук, який може бути пов'язаний з пригодами або грою; також служить для позначення однієї з різновидів комп'ютерних ігор.

Веб-квест (webquest) в педагогіці - проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси інтернету.

Освітній веб-квест - це сайт в Інтернеті, з яким працюють учасники, виконуючи те чи інше пізнавальне завдання. Розробляються такі веб-квести для максимальної інтеграції Інтернету в різні сфери освітньо-виховного процесу. Вони охоплюють окрему проблему, тему, можуть бути і інтегровані. Розрізняють два типи веб-квестів: для короткочасної (мета: поглиблення знань учасників веб-квесту та їх інтеграція, розраховані на одне-три заняття) і тривалої роботи (мета: поглиблення і перетворення знань учасників квесту, розраховані на тривалий термін - півріччя, календарний або навчальний рік). Особливістю освітніх веб-квестів є те, що частина або вся інформація для самостійної або групової роботи учасників перебуває на різних веб сайтах. Крім того, результатом роботи з веб-квестом є публікація робіт учасників у вигляді веб сторінок і веб-сайтів (локально або в Інтернет). До основних вимог до освітнього веб-квесту можна віднести наступні.

Веб-квест повинен мати:

1. Ясний вступ, де чітко описані головні ролі учасників (наприклад, "Ти - детектив, який намагається розгадати загадку таємничої події" та ін.) або сценарій квесту, попередній план роботи, огляд всього квесту.

2. Центральне завдання, яке зрозуміло, цікаво і здійсненно. Чітко визначено підсумковий результат самостійної роботи учасника (наприклад, задана серія питань, на які потрібно знайти відповіді, прописана проблема, яку потрібно вирішити, визначена позиція, яка повинна бути захищена, і вказана інша діяльність, яка спрямована на переробку і представлення результатів, виходячи із зібраної інформації).

3. Список інформаційних ресурсів (в електронному вигляді - на cd-дисках, відео та аудіо носіях, у паперовому вигляді, посилання на ресурси в Інтернет, адреса Веб-сайтів по темі), необхідних для виконання учасниками завдання. Цей список повинен бути анотованим.

4. Опис процедури роботи, яку необхідно виконати кожному учаснику при виконанні завдання (етапи).

5. Керівництво до дій (як організувати і представити зібрану інформацію), що може бути представлене у вигляді навідних питань, які організовують пошукову роботу (наприклад, пов'язаних з визначенням часових меж, загальною концепцією, рекомендаціями щодо використання електронних джерел, виставою "заготовок" веб сторінок - для уникнення технічних труднощів при створенні ними самостійних сторінок як результату вивченого ними матеріалу та ін.).

6. Висновок, в якому підсумовується досвід, який буде отримано учасниками при виконанні самостійної роботи над веб-квестом. Іноді корисно включити в висновок риторичні питання, що стимулюють активність учасників продовжити свої досліди надалі.

Шановні педагоги, батьки та діти!

Запрошуємо вас до наших веб-квестів.

Бажаємо вам дізнатися багато нового та цікавого!

Веб-квест для допитливих батьків

Веб-квест "Незабаром Новий рік"

Кiлькiсть переглядiв: 1111

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.