ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА

12 вересня 2022року заклад дошкільної освіти №19 відновив освітній процес у дистанційному режимі.

Як зазначає МОН України, в умовах дистанційної освіти важлива взаємодія вихователів та батьків дітей. Так, рекомендується проводити консультації щодо розпорядку дня, харчування і діяльності вихованців, а також онлайн-заняття. Останні можуть відбуватися в режимі реального часу або ж надсилати як записи. Таку комунікацію можна організувати за допомогою онлайн-конференцій, соціальних мереж, мобільних додатків, вебсайтів тощо.

Для ефективної взаємодії, педагоги ДНЗ №19 пропонують асинхронні форми освітньої діяльності у групових вайбер спільнотах.

/Files/images/distantsyne/unnamed (1).jpg /Files/images/distantsyne/unnamed (2).jpg /Files/images/distantsyne/unnamed (3).jpg /Files/images/distantsyne/unnamed (4).jpg

У синхронному режимі проводиться індивідуальна робота із вихованцями та взаємодія з батьками.

У закладі створена Платформа дистанційної дошкільної освіти "Казка - онлайн"

/Files/images/distantsyne/Screenshot (2).png

/Files/images/distantsyne/qrcode_sites.google.jpg

Також пропонуємо переглянути інтерактивні посібники, створені педагогами закладу

/Files/images/distantsyne/Screenshot (5).png /Files/images/distantsyne/Screenshot (6).png

Яку діяльність запропонувати дитині дошкільного віку:

Ігрова

Гра завжди бажана для дитини. Вона створює позитивний емоційний настрій, на якому всі психічні процеси протікають активно. Ігрова діяльність сприяє і розвитку в дитини навичок, необхідних для самообслуговування й надання допомоги дорослим. Наприклад, у різних сюжетно-рольових іграх дитина має змогу багаторазово моделювати й закріплювати послідовність прибирання, прання, одягання, прийому їжі, одягання й роздягання (ляльки) тощо.

Трудова

У дошкільників є бажання самостійно діяти з предметами зі «світу дорослих» — мити посуд, накривати на стіл, підмітати тощо. Тож малюкам неодмінно слід давати посильні трудові доручення. Для дітей це спосіб самоствердження, втілення своїх бажань і можливостей.

У старшому дошкільному віці у дітей з’являється почуття відповідальності за свою роботу, а також новий мотив діяльності — зробити для інших. Дитина проявляє ініціативу, у неї з’являється об’єктивна самооцінка. У цей період діти навчаються працювати разом, розподіляти між собою обов’язки, домовлятися, здійснювати дії так, щоб інший міг їх успішно продовжувати. Залучати дітей до побутової праці важливо, бо під час такої діяльності між дитиною і дорослим встановлюються стосунки реальної взаємодопомоги, координації дій, розподілу обов’язків. Зароджуючись у дошкільному віці, ці стосунки розвиваються й надалі.

Художньо-продуктивна

У різних видах художньо-продуктивної діяльності формується незалежність дитини від дорослого, прагнення до пошуку адекватних засобів самовираження. Дошкільники мають змогу втілити свої задуми та реалізувати творчі здібності.


Кiлькiсть переглядiв: 281

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.