/Files/images/атестація.jpg

алгоритм підготовки та проведення атестації педагогічних працівників днз

Атестація -

це очікуване педагогом базової,професійної, концептуальної потреби – потреби у визнанні, в конструктивній самооцінці себе і своєї діяльності в комплексі

Мета атестації:

стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагога, росту його професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи, підвищення престижу й авторитету, забезпечення ефективності навчально-виховного процесу

ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ про атестацію педагогічних працівників

Етапи атестації

Підготовчий :

збирання інформації, розробка нормативної бази атестації, організаційна робота з кадрами

Поточний :

збирання інформації, розробка нормативної бази атестації, організаційна робота з кадрами

Узагальнюючий :

збирання інформації, розробка нормативної бази атестації, організаційна робота з кадрами

Підсумковий :

підведення підсумків атестації

Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічних працівників при присвоєнні їм кваліфікаційних категорій

Кваліфікаційна категорія працівника Вимоги до рівня професійної підготовки
та кваліфікації працівника
спеціаліст • має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра), раніше не атестувався
• здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм
• знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології
• використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі
• уміє вирішувати педагогічні проблеми
• уміє встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами
• дотримується педагогічної етики, моралі
спеціаліст другої категорії• має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)
• здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм
• знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології
• використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей
• використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі
• постійно вдосконалює свій професійний рівень
• ефективно застосовує сучасні освітні технології, методичні прийоми, педагогічні засоби, різні форми роботи з дітьми
• впроваджує інноваційні технології в освітньому процесі
• обізнаний з основними нормативно-правовими актами про освіту
• уміє вирішувати педагогічні проблеми
• уміє встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами, є авторитетом для них
• дотримується педагогічної етики, моралі
спеціаліст першої категорії• має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)
• здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм
• знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології
• лаконічно, образно, виразно і доступно ознайомлює дітей з новою інформацією
• використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей
• володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей і здібностей дітей
• використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі
• постійно вдосконалює свій професійний рівень
• ефективно застосовує сучасні освітні технології, методичні прийоми, педагогічні засоби, різні форми роботи з дітьми
• упроваджує інноваційні технології, передовий педагогічний досвід у освітньому процесі,
• використовує методи компетентно орієнтованого підходу до організації освітнього процесу
• обізнаний з основними нормативно-правовими актами про освіту
• уміє вирішувати педагогічні проблеми, встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами, є авторитетом для них
• уміє аргументувати свою позицію
• дотримується педагогічної етики, моралі
спеціаліст вищої категорії• має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)
• здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм
• володіє широким спектром стратегій навчання та виховання
• застосовує нестандартні форми організації роботи з дітьми
• знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології
• лаконічно, образно, виразно і доступно ознайомлює дітей з новою інформацією
• використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей
• володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей і здібностей дітей
• використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі
• постійно вдосконалює свій професійний рівень
• активно й ефективно застосовує та поширює у професійному середовищі інноваційні освітні методики і технології, педагогічні засоби
• упроваджує передовий педагогічний досвід у освітньому процесі
• продукує оригінальні, інноваційні ідеї
• використовує методи компетентно орієнтованого підходу до організації освітнього процесу
• вносить пропозиції щодо вдосконалення освітнього процесу в дошкільному закладі
• обізнаний з основними нормативно-правовими актами про освіту
• уміє вирішувати педагогічні проблеми, встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами, є авторитетом для них
• уміє аргументувати свою позицію
• дотримується педагогічної етики, моралі
/Files/images/Atestacija_daty_Pedrada.png
Кiлькiсть переглядiв: 463

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.