/Files/images/6d0e347d8fa374ca378bb4054618ad18.gif /Files/images/6d0e347d8fa374ca378bb4054618ad18.gif

/Files/images/vihovatel/Неймаш (2).jpg

МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК

неймаш наталія юріївна

У кожному дитячому садку працює безліч співробітників, і в кожного з них своє коло обов'язків. Але деколи батькам досить складно розібратися, до кого звернутися зі своїми проблемами. Так з ким же краще за все обговорити питання виховання? Про що можна запитати методиста? За що відповідає вихователь? І чим займається музичний керівник?

Музичний керівник відповідає за музичне виховання. Організовує та проводить музичні заняття, літературно-музичні ранки, вечори. Виявляє музично обдарованих дітей і займається з ними індивідуально і в групі. Бере участь у проведенні ранкової гімнастики, фізкультурних занять і розваг, забезпечує музичний супровід організованих ігор дітей у другій половині дня, проводить музично-дидактичні, театралізовані і ритмічні ігри.

/Files/images/1f7144a34a363c3e8edb7b391619406b.gif

КОРИСНЕ ДЛЯ РОБОТИ

Щоб дитина виросла чуйною, милосердною, відвертою, могла творити добрі вчинки та співпереживати, радіти від щирого серця, ми, дорослі, оточуємо її любов'ю і красою. Джерелом такої краси є мистецтво - живопис, театр, музика, які існують ще з давніх часів.

Музика володіє можливостями дії на дітей. Саме вона знаходить дорогу до душі дитини, спонукає її до самовираження, знайомить з навколишнім світом.
Музична діяльність - це не лише засіб забезпечення виконання естетичних та освітніх завдань, а й спосіб укріплення психічного та фізичного здоров'я та розвитку здібностей дитини.

Музичний керівник повинен гордо нести своє звання і займатися музичним розвитком кожної дитини професійно та цілеспрямовано, пам'ятаючи про її вік та можливості.

Музичні здібності дітей виявляються у кожного по-різному. У деяких вже на першому році життя всі три основні здібності - відчуття ладу, музично-слухові уявлення і відчуття ритму - виражаються достатньо яскраво, швидко і легко розвиваються, це свідчить про музичність; у інших - пізніше, важче.
Найбільш складно розвиваються музично-слухові уявлення - здатність відтворювати мелодію голосу, точно інтонуючи або підбираючи її по слуху на музичному інструменті. У більшості дітей ця здатність виявляється лише в 5 років. Але відсутність раннього прояву здібностей не є показником слабкості або тим більше відсутності здібностей. Велике значення має те оточення, в якому росте дитина ( особливо в перші роки життя). Ранні прояви музичних здібностей спостерігаються, як правило, саме у дітей, які одержують достатньо збагачених музичних вражень.

Успішне рішення перерахованих задач залежить від змісту музичного виховання, перш за все - від репертуару, що використовується, методів і прийомів навчання, форм організації музичної діяльності та ін.
В дитині важливо розвивати все краще, що закладене від природи; враховуючи схильності до певних видів музичної діяльності , на основі різних природних задатків формувати спеціальні музичні здібності, сприяти загальному розвитку.

Однак, скільки б ми не говорили про вадливість музичного виховання, реальний стан речей свідчить про проблеми щодо цього питання. Сучасна модель музичного виховання - концертно-показова. Такий підхід до розвитку дітей не дозволяє зрозуміти важливість послідовного навчання, яке має специфічну логіку і закономірність. Якщо діти легко, емоційно, інтонаційно правильно співають, гарно й чітко вимовляють слова, наприклад, потішки "Зайчик", то цей результат не вражає дорослого. А от коли діти співають дорослу пісню, ледь доспівуючи 2-3 склади із тексту, то більшість дорослих відмічає творчість і сучасність музичного керівника, що використав такий репертуар. Те саме стосується і музично-ритмічних рухів. Прикро, але дорослі не розуміють, якої шкоди це завдає розвиткові дітей, спотворює процес формування культури співів, рухів.

Зі сказаного можна зробити висновок про те, наскільки важливо створювати умови для формування основ музичної культури дітей дошкільного віку.

Музичний керівник повинен займатися музичним розвитком кожної дитини професійно і цілеспрямовано, пам'ятаючи про її вік та можливості. Зовнішні чинники не повинні порушувати цей процес.

Маємо надію, що представлений матеріал допоможе вам поглянути на зміст своєї роботи крізь призму особистості дитини дошкільного віку та зберегти унікальні традиції музичного виховання.

/Files/images/vesna_20/8_harchenko/IMG_8743.JPG /Files/images/vipusk/vipusk_2019/IMG_8049.JPG /Files/images/gurtok/кара3.jpg /Files/images/gurtok/кара4.jpg /Files/images/doshkllya/дошкілля12.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 688

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.