/Files/images/3e92a27fbed5cb83e21c5ad5b6e2eeb1.gif /Files/images/3e92a27fbed5cb83e21c5ad5b6e2eeb1.gif

ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ

/Files/images/vihovatel/FB_IMG_1641596791628.jpg скок марина олегівна

Кожного дня в дитячому садочку з вихованцями працює практичний психолог: спостерігає за ними, проводить діагностування та заняття в індивідуальній та груповій формі і т.ін.

У будь-який зручний для вас час ви можете звернутись за консультацією, порадою.
Розуміючи, що стан дітей необхідно не тільки діагностувати, але і розвивати, та ще обов'язково проводити корекційну роботу – адміністрація нашого дитячого садка ввела заняття з психологом в розклад занять вікових груп. Зараз кожна група займається з практичним психологом один раз на тиждень – 4 заняття на місяць. Таким чином у дитсадку чітко відрегламентована погодинна праця практичного психолога з дітлахами. Це надає можливості не пропустити жодної дитини і відстежити на перших етапах різноманітні відхилення і прояви негативної поведінки, залучити у потрібний час батьків і вихователів, щоб вчасно надати малюку психологічну допомогу.
Протягом навчального року практичним психологом ДНЗ проводиться робота, щодо сприяння здоровому способу життя під час навчально-виховного процесу. Метою цієї роботи є сприяння створенню умов для досягнення позитивних результатів у навчально-виховному процесі, плідної праці педагогів, збереження та зміцнення психічного та фізичного здоров’я дитини, що є необхідним для розвитку повноцінної здорової людини в майбутньому. Відповідно до мети роботи можна визначити головні задачі:
1. Підвищення рівня психологічної компетентності педагогічних працівників.

2. Досягнення позитивних наслідків навчально-виховного процесу.

3. Формування у педагогів, батьків та дітей здатності до швидкої адаптації в умовах, що постійно змінюються в зв'язку з вимогами сьогодення.

В своїй роботі практичний психолог використовує методи:

1. Консультативна допомога батькам та педагогам з проблем навчання і виховання дітей.

2. Аналіз умов забезпечення психофізичного здоров'я дітей.

3. Тематичні бесіди з батьками та вихователями.

4.Створення корекційних програм.

5. Вивчення психологічного клімату в колективі.

Практичним психологом ДНЗ щорічно, на початку навчального року, з метою полегшення адаптації та покращення комунікативної сфери дітей дошкільного віку, проводяться дослідження рівня адаптації у дітей раннього віку. Також упродовж навчального року досліджується рівень психофізичного розвитку у дітей різних вікових груп в ході спостереження під час режимних моментів. Узагальнюючи результати проведеної роботи з цього напрямку можна зробити припущення, що процес адаптації дітей неоднорідний за своїм змістом та фізичний стан дітей в період адаптації набагато кращій, ніж їх психічно-емоційний стан. Для полегшення психічно-емоційного стану дітей у період адаптації практичним психологом проводяться заняття з дітьми, які спрямовані на розвиток комунікативної сфери; досліджується рівень психофізичного розвитку дітлахів; проводяться співбесіди з вихователями та батьками, виступи на педагогічній раді.

/Files/images/10137478.png Положення про психологічну службу системи освіти України

/Files/images/10137478.png Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів системи загальної середньої освіти

/Files/images/10137478.png Лист МОН «Про оптимізацію діяльності працівників психологічної служби»

/Files/images/10137478.png Етичний кодекс психолога

Кiлькiсть переглядiв: 659

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.