/Files/images/b396b22a569eb2792cdbc293709bd216.gif /Files/images/c6c1309dd450589b58e7352480931fe8.gif /Files/images/b396b22a569eb2792cdbc293709bd216.gif

спортзал

/Files/images/vihovatel/Фізрук (2).jpg

СУХОНОС ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА

інструктор з фізкультури

Дошкільний вік є вирішальним у формуванні фундаменту фізичного та психічного здоров’я, адже відбувається інтенсивний розвиток органів та становлення функціональних систем організму, закладаються основні риси особистості, формується характер, ставлення до себе та оточуючих.

Одним із пріоритетних напрямків освітнього процесу дошкільного навчального закладу є фізичне виховання дітей.

Воно спрямовується на охорону та зміцнення здоров’я, підвищення опірності й захисних сил дитячого організму, поліпшення його працездатності, на своєчасне формування у малюків життєво важливих рухових умінь та навичок, розвиток фізичних якостей.

Використання здоров’язберігаючих технологій в організації освітнього процесу в ДНЗ:
· недопускання статичності при проведенні занять;
· ранкова гімнастика;
· гімнастика після денного сну;
· фізкультхвилинки, фізкультпаузи в ході проведення занять;
· заняття з фізичного розвитку за розпорядком;
· гурткова робота;
· забезпечення умов для самостійної рухової активності напротязі перебування дитини в ДНЗ;
· впровадження ПП досвіду ;
· впровадження інноваційних технологій;
· корекція постави та плоскостопості;
· ритмічна гімнастика;
· дихальна гімнастика;
· масаж;
· ароматерапія;
· релаксація;
· музикотерапія;
· сміхотерапія;
· пальчикова гімнастика;
· кольротерапія;
· фізкультурні свята;
· фізкультурні розваги;
· корекційно-відновлювальна робота;
· дитячий туризм;
· консультаційна індивідуальна робота з батьками;
· психологічний супровід роботи з фізичного виховання;
· інформаційний матеріал для батьків у приймальних кімнатах;
· рухливі ігри, загартувальні процедури;
· розвиток валеологічних умінь, навичок і потреб;
· виховання потреби в здоровому способі життя;
· гендерна ідентифікація та диференціація;
· створення безпечних умов для фізичного розвитку;
· виховання у дітей свідомого сприйняття правил безпечної поведінки;
· медико-педагогічний контроль;
· оформлення розвивального середовища в групах, спортивній залі, на подвір’ї;
· сезонні забави.

Кiлькiсть переглядiв: 405

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.