/Files/images/oformlennya/karantin/1.jpg

Міністерство охорони здоров'я України своїм наказом від 04.10.2021 № 2153, зареєстрованим в Мін’юсті 07.10.2021 за №1306/36928, затвердило перелік організацій, представники яких підлягають обов'язковій вакцинації проти COVID-19.

Згідно з наказом, на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби, обов’язковій вакцинації проти COVID-19 підлягають працівники:

  • центральних органів виконавчої влади та їхніх територіальних органів;
  • місцевих державних адміністрацій та їхніх структурних підрозділів;
  • закладів вищої, післядипломної, фахової передвищої, професійної (професійно-технічної), загальної середньої, у тому числі спеціальних, дошкільної, позашкільної освіти, закладів спеціалізованої освіти та наукових установ незалежно від типу та форми власності.

Наказ набирає чинність через один місяць з дня його публікації.

Працівники закладів освіти та органів виконавчої влади, які не щепляться проти COVID-19 протягом цього періоду, будуть відсторонені від роботи без збереження заробітної плати.

Освітяни та працівники органів влади, які мають абсолютні протипоказання до проведення щеплень, відповідно до Переліку медичних протипоказань та застережень до проведення профілактичних щеплень, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 16 вересня 2011 року № 595, не підлягатимуть обов'язковій вакцинації.

Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

Постанова ГДСЛ України від 06.09.2021 №10

Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

Постанова ГДСЛ України від 25.08.2021 №8

Про внесення змін до Національного плану вакцинопрофілактики гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на період до 31 грудня 2021 року

Розпорядження КМУ від 08.07.2021 р. №861-р

/Files/images/karantin/Karantinni_umovi_COVID-19_20.09.2021.png

З 20 вересня 2021 року можливість відвідувати заклади освіти залежатиме від кількості працівників, які мають документ, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації від COVID-19, або ж міжнародний, внутрішній, іноземний сертифікат, визначені ВООЗ, відповідно до рівня епідемічної небезпеки території:

  • жовтий— не менш як 80% працівників;
  • червоний— 100% працівників.

Дійсність COVID-сертифікатів підтверджується за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка «Дія». Причому строк чинності жовтих сертифікатів— 120 днів, зелених— рік.

/Files/images/karantin/photo_2021-09-20_18-33-27.jpg

/Files/images/пандемія.png


Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)

Постанова МОЗ № 55 від 22.09.2020 року


Про підготовку закладів освіти до нового навчального року

Лист МОН 1/9-406 від 29.07.2020


Щодо організації роботи закладів дошкільної освіти під час карантину

Лист МОН № 1/9-219 від 23.04.20 року

Заступниця Міністра освіти і науки Л. Мандзій розповідає про організацію роботи у період карантину

Заступниця Міністра освіти і науки Л. Мандзій розповідає про організацію роботи у період карантину

Періодичні фахові журнали відкрили безплатний доступ до електронних версій.

https://www.pedrada.com.ua/news/5395-8-osvtyanskih-jurnalv-yak-pd-chas-karantinu-nadali-bezplatniy-dostup

Корисні підказки: як правильно планувати час під час карантину

/Files/images/korisn-pdkazki.jpg Карантин— річ, звичайно, несподівана. Але цей час дистанційного навчання можна використати не тільки для захисту здоров'я, а ще й для тренування навички планування справ.

Пропонуємо вам поради, що допоможуть вам плідно працювати протягом цього часу. А головне — встигнути відпочити!

  • Перша порада:свій ранок починайте в звичний для вас час. Ніжитися в ліжку будемо, як зазвичай, у вихідні дні.
  • Друга порада:покладіть перед собою чистий папір, це буде ваш лист-план. Запишіть у два рядки: першочергове (наприклад: зарядка — пів години, душ — 10 хвилин, сніданок — 10 хвилин, прочитати робочу пошту — 5 хвилин та інше) та другорядне (погуляти з собакою/кішкою — півгодини, увійти в соцмережі та поспілкуватись із друзями — 20 хвилин та інше). Починайте свій день З ВАЖЛИВОГО!
  • Третя порада:на кожне робоче завдання виділяйте час для його виконання (20-30 хвилин) та для ОБОВ'ЯЗКОВОГО ВІДПОЧИНКУ (15-20 хвилин).
  • Четверта порада:виконуючи завдання, уважно читайте умови та користуйтесь короткими записами головних слів/думок. Це вам допоможе зосередитися на важливому в завданні. Якщо щось стало незрозуміло, не зволікайте. Лист або дзвінок другу/методисту стане в нагоді. Приємне спілкування та корисна порада допоможуть вирішити будь-яке завдання.
  • П'ята порада:відмітьте у вашому листі-плані виконані заплановані дії. Похваліть себе та приступайте до списку справ другої колонки, обов'язково відпочиваючи після виконаного завдання.

/Files/images/vihovatel/1551166769_social-share.png ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА

Міністерство освіти і науки України сформулювало рекомендації для керівників департаментів (управлінь) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій, керівникам закладів освіти всіх форм власності (листи МОН:від 11.03.2020 № 1/9-154,від 13.03.2020 № 1/9-161). Наказом від 16.03.2020 за № 406 передбачено організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID – 19 в закладах освіти, що функціонують на території України.

Всім освітнім закладам рекомендовано налагодити можливість отримувати освіту та спілкуватись з педагогами за допомогою дистанційних технологій.

Метою дистанційного навчання є надання освітніх послуг шляхом застосування у навчанні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій за певними освітніми або освітньо-кваліфікаційними рівнями відповідно до державних стандартів освіти.

Відповідно до частини першої статті 26 Закону України «Про освіту» керівник закладу освіти здійснює безпосереднє управління закладом і несе відповідальність за освітню, фінансово-господарську та іншу діяльність закладу освіти.

При запровадженні дистанційної роботи закладу дошкільної освіти керівник видає відповідний наказ «Про запровадження дистанційної роботи на період карантину».

Відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 та з метою запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 наказом по закладу дошкільної освіти запроваджується:

1. Дистанційна робота вдома педагогічним працівникам, а також працівникам (бухгалтерії, відділу кадрів– за можливості) закладу освіти.

2. Упродовж робочого часу, визначеного графіка, працівники зобов’язані:

  • виконувати обов’язки, передбачені трудовим договором;
  • відповідати на дзвінки керівника;
  • перевіряти електронну пошту та оперативно відповідати на листи;
  • організувати та проводити за розпорядженням керівника освітній процес за допомогою дистанційних технологій;
  • складати або корегувати плани роботи, готувати матеріали щодо роботи з батьками (презентації, рекомендації щодо організації розпорядку дня дитини та організації освітньої діяльності) ;
  • писати конспекти занять відповідно до програми розвитку дитини дошкільного віку;
  • викладати матеріал під час Skype-конференцій, Zoom, спілкування у групі по Viber (вайберу), WhatsApp (вотсапу), через електронну пошту, надсилати опитувальники для батьків тощо.

На карантині опинились не лише діти, а й деякі батьки, тому вкрай важливо педагогам закладу дошкільної освіти підтримувати зв’язок із батьками, допомогти їм організувати найкращий садочок у себе вдома.

Згідно із частиною другою статті 30 Закону України «Про освіту» заклади освіти, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності, зобов’язані забезпечувати на своїх вебсайтах (у разі їх відсутності - на вебсайтах своїх засновників) відкритий доступ до інформації та документів (освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою, інша інформація, що оприлюднюється за рішенням закладу освіти або на вимогу законодавства).

В роботі з батьками вихователь-методист та вихователі публікують рекомендації на онлайн-ресурсах.

Маски, мило, санітайзер? Що захищає від коронавірусу

Про коронавірус як захиститися від коронавірусу

Ігрова

Гра завжди бажана для дитини. Вона створює позитивний емоційний настрій, на якому всі психічні процеси протікають активно. Ігрова діяльність сприяє і розвитку в дитини навичок, необхідних для самообслуговування й надання допомоги дорослим. Наприклад, у різних сюжетно-рольових іграх дитина має змогу багаторазово моделювати й закріплювати послідовність прибирання, прання, одягання, прийому їжі, одягання й роздягання (ляльки) тощо.

Трудова

У дошкільників є бажання самостійно діяти з предметами зі «світу дорослих» — мити посуд, накривати на стіл, підмітати тощо. Тож малюкам неодмінно слід давати посильні трудові доручення. Для дітей це спосіб самоствердження, втілення своїх бажань і можливостей.

У старшому дошкільному віці у дітей з’являється почуття відповідальності за свою роботу, а також новий мотив діяльності — зробити для інших. Дитина проявляє ініціативу, у неї з’являється об’єктивна самооцінка. У цей період діти навчаються працювати разом, розподіляти між собою обов’язки, домовлятися, здійснювати дії так, щоб інший міг їх успішно продовжувати. Залучати дітей до побутової праці важливо, бо під час такої діяльності між дитиною і дорослим встановлюються стосунки реальної взаємодопомоги, координації дій, розподілу обов’язків. Зароджуючись у дошкільному віці, ці стосунки розвиваються й надалі.

Художньо-продуктивна

У різних видах художньо-продуктивної діяльності формується незалежність дитини від дорослого, прагнення до пошуку адекватних засобів самовираження. Дошкільники мають змогу втілити свої задуми та реалізувати творчі здібності.

Поради для батьків від МОН та ЮНІСЕФ

Поради батькам дітей дошкільного віку з ОПП

Поради та вправи для дітей дошкільного віку від МОН

Як говорити про коронавірус з дітьми молодшого віку

Як зменшити стрес та тривожність у дітей дошкільного віку

Кiлькiсть переглядiв: 207

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.