Співпраця заради професійного становлення молодих спеціалістів

20 лютого 2023 року молоді спеціалісти ДНЗ №19 мали нагоду співпраці КУ "Прилуцький Центр професійного розвитку педагогічних працівників".
Психолог Центру Ірина Огорілко для молодих педагогів провела психологічний тренінг з розвитку професійної ідентичності як засобу професійно-творчого становлення педагога. Молоді спеціалісти знову зустрілися у тренінговій групі, яка була оновлена у вересні 2022 року.
Що рухає молодого педагога на перших етапах професійного становлення? – саме про це говорили на тренінгу. Психолог організувала діалог з учасниками тренінгу про те, як на психологічному рівні особистість, яка тільки починає на практиці оволодівати своєю професією, самостверджується у системі нових для себе стосунків, ідентифікує себе з професійною спільнотою.
Педагогічна молодь була активною в ході виконання вправ, де доводилося побути у ролі студентства та професіоналів, аналізуючи «Чудовий час студентства» та «Чудову пору професійної зрілості», перераховуючи плюси та мінуси даних життєвих періодів. Легше було із студентством, адже учасники тренінгу усі були студентами, а от професійну зрілість треба було змоделювати. Цим вправа і викликала інтерес у молодих педагогів.
Психолог використала метод активного навчання «Алфавіт», в ході якого учасники тренінгу заповнили технологічну карту. Пройшовши етапи «смислотворчість», «аналітичний» та «рефлексивний», учасники тренінгу зафіксували думку групи та свої особисті знання про поняття «професійна ідентичність».
На початку та в кінці тренінгу молоді фахівці вчилися розпізнавати та аналізувати свої емоції, тим самим формували емоційно-етичну компетентність педагога.
Тренінг відбувся на позитиві. Учасники були активні, щирі, мотивовані на групову роботу з такими ж молодими колегами, як вони.
Коментарi