Співпраця заради професійного становлення молодих спеціалістів

20 лютого 2023 року молоді спеціалісти ДНЗ №19 мали нагоду співпраці КУ "Прилуцький Центр професійного розвитку педагогічних працівників".

Психолог Центру Ірина Огорілко для молодих педагогів провела психологічний тренінг з розвитку професійної ідентичності як засобу професійно-творчого становлення педагога. Молоді спеціалісти знову зустрілися у тренінговій групі, яка була оновлена у вересні 2022 року.

Що рухає молодого педагога на перших етапах професійного становлення? – саме про це говорили на тренінгу. Психолог організувала діалог з учасниками тренінгу про те, як на психологічному рівні особистість, яка тільки починає на практиці оволодівати своєю професією, самостверджується у системі нових для себе стосунків, ідентифікує себе з професійною спільнотою.

Педагогічна молодь була активною в ході виконання вправ, де доводилося побути у ролі студентства та професіоналів, аналізуючи «Чудовий час студентства» та «Чудову пору професійної зрілості», перераховуючи плюси та мінуси даних життєвих періодів. Легше було із студентством, адже учасники тренінгу усі були студентами, а от професійну зрілість треба було змоделювати. Цим вправа і викликала інтерес у молодих педагогів.

Психолог використала метод активного навчання «Алфавіт», в ході якого учасники тренінгу заповнили технологічну карту. Пройшовши етапи «смислотворчість», «аналітичний» та «рефлексивний», учасники тренінгу зафіксували думку групи та свої особисті знання про поняття «професійна ідентичність».

На початку та в кінці тренінгу молоді фахівці вчилися розпізнавати та аналізувати свої емоції, тим самим формували емоційно-етичну компетентність педагога.

Тренінг відбувся на позитиві. Учасники були активні, щирі, мотивовані на групову роботу з такими ж молодими колегами, як вони.

/Files/images/memorandum/332098535_698899865040210_5501586278149090729_n.jpg/Files/images/memorandum/332111542_1321249558722115_5230834310533214315_n.jpg/Files/images/memorandum/332106657_1250019038972347_3023350584467407862_n.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 34

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.