Вивчення професійної діяльності вихователя Назарини С. Формування культурно-гігієнічних навичок.

Культурно-гігієнічні навички – це важлива складова частина культури поведінки. Охайність, утримання чистими обличчя, рук, тіла зумовлені не тільки вимогами гігієни, але й нормами людських взаємин.
У ігровій формі вихователь Назарина Світлана Олексіївна формує у дітей І молодшої групи вміння підставляти руки під струмінь води, змивати мильну піну з них, користуватися рушником. Діти демонструють улюбленим іграшкам вміння засукувати рукава, мити руки коловими рухами нерозбризкуючи води.
Педагог вміло застосовує індивідуальний підхід до дітей, враховуючи особливості вікового періоду та сформовані уміння.
Коментарi