Повернутися до звичайного режиму

Новини

Вивчення професійної діяльності вихователя Назарини С.О. Екопростір розвитку дитини

Формувати знання дітей про свійських тварин. Вчити називати та розпізнавати їх. Спонукати дітей до звуконаслідування....

Вивчення професійної діяльності вихователя Могили Д. Ігрова діяльність

Формувати вміння дітей самостійно добирати будівельний матеріал та його кількість для споруди. Вчити будувати в потрібній послідовності . Сприяти формуванню спільної гри.   ...

Вивчення професійної діяльності вихователя Назарини С. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Підгрупове заняття «Кольорові долоньки» Залучати дітей до дії з предметами. Формувати найпростіші прийоми подібності та відмінності кольорів під час виконання ігрових завдань.   ...

Вивчення професійної діяльності вихователя Могили Д.О. Формування культурно-гігієнічних навичок

 Здоров'я дітей, загартованість їхніх організмів, інтерес до здорового способу життя залежать і від того, наскільки сформовані у них культурно-гігієнічні навички.  У груповому приміщенні групи "Веселка" створені належні  санітарно-гігієнічні умови: наявність індивідуального рушника для кожного присутнього вихованця, рідке мило, висоти розміщення умивальників відповідає зросту дітей. Вихователь Могила Діана Олександрівна достатню увагу приділяє формуванню в дітей культурно гігієнічних навичок, зокрема, миття рук...

Вивчення професійної діяльності вихователя Назарини С. Формування культурно-гігієнічних навичок.

Культурно-гігієнічні навички – це важлива складова части­на культури поведінки. Охайність, утримання чистими обличчя, рук, тіла зумовлені не тільки вимогами гігієни, але й нормами людських взаємин. У ігровій формі вихователь Назарина Світлана Олексіївна формує у дітей І молодшої групи вміння під­ставляти руки під струмінь води, змивати мильну піну з них, користуватися рушником. Діти демонструють улюбленим іграшкам вміння засукувати рукава, мити руки коловими рухами нерозбризкуючи води...

Неймовірний День гарбуза

17 листопада 2023 року завершили цикл осінніх свят та розваг вихованці старшої групи "Метелик" разом із інструктором з фізкультури Котеленець Євгенією Олександрівною. Цікаві конкурси та завдання, естафети та ігри панували в цей день. Малята зарядилися енергією, а дорослі - позитивними емоціями надовго!          ...

Вулиця - місце потенційної небезпеки

 Вулиця - це місце потенційної небезпеки. Тому дорослим вкрай важливо навчити дітей правил безпеки на вулиці. У закладі дошкільної освіти №19, в старшій групі "Метелик" (вихователь Ірина ГОРОХ) було проведено заняття "Пригоди на вулиці", під час якого діти з цікавістю розповідали по картині, міркували під час вирішення логічних завдань, мовних вправ, моделювали ситуації, при яких потрібно правильно знайти відповідні предмети, що необхідні для безпеки...

16 листопада - День толерантності

В сучасному освітньому середовищі вихователі не рідко стикаються з різноманітними викликами. Одним з ефективних способів зміцнення командного духу та покращення співпраці між вихователями є спільна робота. Цей процес, який включає в себе різноманітні активності, може позитивно впливати на якість освіти та підвищувати результативність вихователя. Тренінг до Міжнародного дня толерантності. Що таке толерантність Коли виникає страх чи зневага до інших, з'являється дискримінація та нетерпимість...

«Увага! Діти на дорозі!»

 З 13 по 17 листопада в дошкільному навчальному закладі №19 «Казка» на основі профілактичної акції «Увага! Діти на дорозі!» пройшов тиждень безпеки дорожнього руху. Протягом тижня діти нашого садочка мали можливість якомога більше дізнатись про правила дорожнього руху: облаштування дороги, дію світлофора, дорожні знаки, значення деяких з них. Під час бесід, розглядання ілюстрацій, читання художніх...

Безпечна дорога додому

 Для успішного проведення «Тижня безпеки дорожнього руху» (13-19.11.2023р) в групі "Веселка" педагогами Тетяною Гаркавою та Діаною Могилою були створені всі необхідні умови: підготовлені роздатковий та демонстраційний матеріали, підібрані мультфільми, а також іграшки, посібники, та інше. Кожного дня вихователі намагалися збільшити, поповнити, уточнити та систематизувати життєвий досвід дітей молодшої групи№ 3...