Метод асоціативних символів через імітацію, максимально наближену до реальності

/Files/images/nnovats/IMG-bd5017bd36c93619e2e622178bdf0230-V.jpg/Files/images/nnovats/IMG-92b0672df2848e638e7960a3fe92e3ac-V.jpg/Files/images/nnovats/IMG-0899d59421d2956c78e117f267b9023d-V.jpg/Files/images/nnovats/IMG-1a197b47eafc5cc1d98ada7d35a1ebac-V.jpg
Із символами граємо - англійську вивчаємо. Вихователь Скрдюк Т.М.

Доведено, що пам’ять у дитини не довгострокова: вона не тільки швидко запам’ятовує, але й швидко забуває вивчене. Збереження в пам’яті мовного матеріалу продовжує залишатись однією з найбільших проблем у навчанні. Дослідники дитячого мислення стверджують, що розуміння будь-якого поняття для дітей раннього віку відбувається на основі конкретного й безпосереднього сприймання і тому дуже важливо, щоб мовні одиниці сприймались ними через всі аналізатори: зорові, слухові, мовленнєво-моторні і рухові. Чим більше аналізаторів бере участь у вивченні навчального матеріалу, тим ефективніше і міцніше він засвоюється. Невипадково одним із завдань сучасної методики навчання іноземних мов є пошук оптимальних шляхів розв’язання цієї проблеми.

Як легко та ефективно навчити дітей раннього віку англійській мові? Які засоби навчання використовувати?

Однозначно, переклад – це неефективно;

малюнки, картинки – це добре;

реальні предмети, іграшки – це ще краще;

а найкраще – створити образи в своїй уяві,використовуючи Метод Асоціативних Символів та зобразити їх мовою рухів, жестів, міміки.

Дитина дуже легко може створити образ, «ввійти» в нього, «оживити» будь-яке слово та виконати різноманітні дії з ним.

Метод АС – це ігровий метод, це мова рухів, жестів, міміки, це мова нашого тіла. У цьому і полягає основна його перевага над традиційними формами викладання. Навчання, основане на грі та фантазії, зовсім не обтяжує дитину, так як домінуючим у цьому віці є образне мислення. Це означає, що дитина відпочиває. Вона без утоми переосмислює велику кількість інформації. Отже, дитина вчиться, граючись.

МАС розвиває образне мислення дитини, дає можливість складний навчальний матеріал перетворити в простий, а самий нудний зробити цікавим.

Метод асоціативних символів – це метод «живого» викладання, в основу якого закладений природний спосіб засвоєння лексики через «життєвий досвід», без зазубрювання лексичного матеріалу.

Даний метод надзвичайно полегшує роботу педагога, адже весь лексичний матеріал зображається за допомогою рухів, жестів, міміки. Дітям все зрозуміло, тому що мова й рухи переплітаються. Вони «проживають», а не «відбувають» навчання. Педагог же має змогу забезпечити часте і регулярне повторення, зосереджуючи, в основному, увагу на тому, щоб дітям подобалися заняття з іноземної мови.

Навчати іноземній, активно використовуючи мову жестів, рухів, міміки, на перший погляд, і навчанням назвати тяжко. Веселе, захоплююче і корисне заняття! Отримуючи різноманітні сенсорні враження, вихованці вчаться зосереджуватись. У них розвивається увага. Даний процес – справжня гра.

Наприклад, при вивченні теми «Тварини», імітуючи 1.свинку, зображуємо кумедне рильце зімкнутими у коло та притуленими до носа великий і вказівний пальці; 2.коня – опущеними донизу та стиснутими у кулаки руками показуємо уявні копита; 3.кота – прикладеними до верхньої губи вказівними і середніми пальцями зображуємо уявні вуса; 4.корову – приставленими до голови випрямленими вказівними пальцями, демонструємо довгі роги і т.д. Обов’язково перевіряємо, чи запам’ятали учні запропоновані образи-символи, після чого працюємо за технологіями Look, Listen and Do; Listen and Do; Do and Say і т.д.

У якусь мить може здатися неможливим запам’ятати запропоновану мову жестів, рухів, та це тільки на перший погляд. Уявляйте, фантазуйте, придумуйте власні образи-символи, підключайте до цього виду діяльності ваших вихованців. Їм це дуже подобається!

/Files/images/nnovats/IMG-dce8eece02f8be971f77379df407a981-V.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 586

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.