Мнемотехніка для дошкільнят
«Учіть дитину яким-небудь невідомим йому п'яти словами - він буде довго і марно мучитися, але зв'яжіть двадцять таких слів з картинками, і він їх засвоїть на льоту»
К. Д. Ушинський
Вивчаємо вірш. Вихователь Петрик О.М.
Використання прийомів мнемотехніки задіює спостережливість і образне мислення: діти усвідомлено створюють асоціативні зв’язки між об’єктами. Фахівці-мнемоністи наголошують: мозок людини найліпше запам’ятовує візуальні образи, позаяк основою психічних процесів є візуальне (образне) мислення, а також зв’язки між об’єктами (текстом, цифрами тощо).
Мнемотехніка допомагає дітям:
- керувати процесом запам’ятовування
- удосконалювати своє мовлення
- сприяє розвитку асоціативного й образного мислення, уваги.
Використання прийомів мнемотехніки допомагає педагогам:
- розширювати словниковий запас дітей,
- розвивати навички словотворення,
- закріплювати правильну звуковимову
- сприяти розвитку в дітей
- зв’язного, експресивного та імпресивного мовлення
- уміння працювати за зразком, правилами; слухати дорослого й виконувати його інструкції
- навичок «перекодовування» інформації, «переведення» візуальних символів у зв’язний усний текст
- уміння самостійно застосовувати мнемотехнічні прийоми.
Коментарi