Мнемотехніка для дошкільнят

«Учіть дитину яким-небудь невідомим йому п'яти словами - він буде довго і марно мучитися, але зв'яжіть двадцять таких слів з картинками, і він їх засвоїть на льоту»
К. Д. Ушинський

/Files/images/nnovats/IMG-ee397331201e9916fdc5c9b8dd5d1d23-V.jpg/Files/images/nnovats/IMG-06faf3b2819e23b017f01f660b9fcfba-V.jpg
Вивчаємо вірш. Вихователь Петрик О.М.

Використання прийомів мнемотехніки задіює спостережливість і образне мислення: діти усвідомлено створюють асоціативні зв’язки між об’єктами. Фахівці-мнемоністи наголошують: мозок людини найліпше запам’ятовує візуальні образи, позаяк основою психічних процесів є візуальне (образне) мислення, а також зв’язки між об’єктами (текстом, цифрами тощо).

Мнемотехніка допомагає дітям:

  • керувати процесом запам’ятовування
  • удосконалювати своє мовлення
  • сприяє розвитку асоціативного й образного мислення, уваги.

Використання прийомів мнемотехніки допомагає педагогам:

  • розширювати словниковий запас дітей,
  • розвивати навички словотворення,
  • закріплювати правильну звуковимову
  • сприяти розвитку в дітей

- зв’язного, експресивного та імпресивного мовлення

- уміння працювати за зразком, правилами; слухати дорослого й виконувати його інструкції

- навичок «перекодовування» інформації, «переведення» візуальних символів у зв’язний усний текст

- уміння самостійно застосовувати мнемотехнічні прийоми.

Кiлькiсть переглядiв: 475

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.